Wij hebben gekozen om de klantenservice uit te besteden, omdat dit ons een hoop stress en gedoe met klanten scheelt. Deze oplossing werkt makkelijker en sneller voor ons waardoor wij gerichter de gebruiker kunnen helpen. Wij hebben toen voor Pricon gekozen, omdat zij intern bij ons werden aangedragen.
Pricon neemt de eerstelijns telefoontjes aan als er een storing is en meldt deze telefonisch aan de dienstdoende monteur. Na de telefonische melding wordt er een overzichtelijke mail gestuurd met alle informatie die wij nodig hebben van de melding. Hierdoor kunnen wij makkelijker en sneller schakelen met de klant en Pricon kan zelf belangrijke en niet belangrijke meldingen filteren waardoor wij niet voor alles gebeld hoeven te worden. Zo’n overzichtelijke mail waarin wij alle informatie snel en makkelijk terug kunnen vinden is daardoor heel/het meest waardevol voor ons.
Pricon heeft vriendelijke telefonisten, snelle doorschakeling en overzichtelijke mail communicatie. Wij bevelen Pricon zeker aan bij zakelijke relaties als zij een eerstelijns telefoonservice nodig hebben, omdat wij tevreden zijn met de dienst die Pricon biedt en graag een lange samenwerking tegemoet zien.
Rudo Peeters – Werkvoorbereiding Service