Telefoondienst
Het liefst wilt u uw klanten dag en nacht helpen: 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar.
Met onze telefoondienst service is dat mogelijk. Met meer dan 30 jaar ervaring bieden wij volledig verzorgde klantenservice, antwoordservice en storingsdienst. Ook een flexibele inzet van onze telefoondienst service is mogelijk.
Flexibele telefoondienst service
Met ruim 30 jaar ervaring bieden wij telefoondiensten van de hoogste kwaliteit. We begrijpen dat de behoeften van ondernemingen continu veranderen en passen onze service daar flexibel op aan.
Heeft uw bedrijf extra ondersteuning nodig tijdens piekmomenten? Of zoekt u een telefoondienst service voor voor de avond en nacht? Onze diensten zijn volledig schaalbaar, zodat u altijd verzekerd bent van professionele telefonische ondersteuning. Wij nemen u de zorg uit handen en staan klaar voor u en uw klanten.
Gespecialiseerd inbound callcenter
Wordt uw bedrijf overspoeld door telefoontjes van klanten? Gefeliciteerd! Dat betekent dat uw bedrijf volop in de aandacht staat.
Maar al die klanten moeten natuurlijk goed geholpen worden, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van uw core business.
Ons inbound callcenter is altijd beschikbaar. Onze medewerkers nemen uw telefoontjes professioneel en efficiënt aan, zodat u zich kunt focussen op het runnen van uw bedrijf.
- Onze service scoort een 8,4

Soorten telefoondiensten
Pricon biedt verschillende telefoondiensten die aansluiten bij uiteenlopende klantbehoeften.
Zo kunt u ervoor kiezen om uw volledige klantenservice aan ons uit te besteden. Onze professionals staan dag en nacht klaar om uw klanten te helpen, ongeacht hun vraag.
Heeft u te maken met een hoog aantal telefoontjes? Met onze persoonlijke antwoordservice bent u altijd bereikbaar, mist u geen klant en ontvangt u duidelijke terugkoppeling van elk gesprek. Wij behandelen ook inkomende e-mails.
Levert uw bedrijf een essentiële dienst en is het belangrijk om dag en nacht bereikbaar te zijn voor storingen? Dan kunt u bij ons ook uw storingsdienst uitbesteden.
Dankzij onze uitgebreide rapportages behoudt u altijd inzicht en controle over uw klantcontact.
Koppelen met uw eigen CRM? Ook dat is mogelijk
Als u een uitgebreid klantenbestand heeft, is inzicht in uw CRM wel zo handig. Daarom werkt Pricon met een flexibel systeem dat wij in-house hebben ontwikkeld, samen met onze eigen ICT-specialisten. Hierdoor kunnen we eenvoudig koppelingen maken met elk CRM-systeem. Zo hebben onze professionals altijd direct toegang tot de juiste klantgegevens en kunnen zij uw klanten efficiënt en persoonlijk verder helpen.


Branches
Wij zijn gespecialiseerd in diverse branches en hebben ruime ervaring binnen uiteenlopende sectoren. De kans is groot dat wij ook uw organisatie kunnen ondersteunen.
Overheid
Wij ondersteunen al jaren gemeenten, provincies en waterschappen. Wij begrijpen hoe belangrijk snelle en efficiënte hulp is voor burgers.
Installatiebedrijven
Geen enkele andere branche heeft zo’n grote behoefte aan een betrouwbare klantenservice en storingsdienst. Bij Pricon staan we 24/7 klaar om installatiebedrijven te ondersteunen.
Woningcorporaties
Als woningcorporatie is 24/7 bereikbaarheid essentieel voor de huurders. Met onze telefoondiensten zorgen we ervoor dat uw medewerkers ‘s nachts niet meer uit bed gebeld hoeven te worden.
Zorgsector
Wij helpen patiënten telefonisch verder, zodat zorgverleners zich volledig kunnen focussen op hun werk. Onze medewerkers hebben bovendien ruime ervaring in de medische sector.
MKB
MKB’ers hebben vaak een dubbele uitdaging: hun core business ontwikkelen én klanten te woord staan. Wij nemen dat laatste uit handen, zodat uw bedrijf efficiënter en sneller kan groeien.
Webshops
Online shoppen gebeurt dag en nacht. Klanten verwachten 24/7 service, en met onze telefoondiensten zorgen we ervoor dat uw webshop die verwachting overtreft.
Ontmoet ons team
Wij zijn trots op onze medewerkers.
Drie eigenschappen die ons team uniek maken:
- Onze professionals zijn uitgebreid getraind in het vak door een ervaren trainer, inclusief tussentijdse testen en één-op-één begeleiding. Zo overtreffen zij alle verwachtingen.
- Telefoonservice als draaideurwerk? Niet bij ons. Onze ervaren werknemers zijn gemiddeld 7,6 jaar werkzaam bij ons.
- Nachtwerk? Geen probleem. Een toegewijde groep professionals zit ook ’s nachts voor uw klanten klaar.

Waarom uw klantenservice uitbesteden?
24/7 bereikbaar
Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.
Een ervaren team
Ons ervaren team zorgt ervoor dat u profiteert van jarenlange expertise.
Kostenbesparing door efficiëntie
U betaalt alleen voor de minuten die daadwerkelijk aan uw klanten worden besteed.
Ontzorgen
Door uitbesteding heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken die ertoe doen.
Altijd persoonlijk contact
Persoonlijke telefoonaanneming op momenten dat uw klanten daar behoefte aan hebben.
Consistentie
Uw klanten worden voortaan op een consistente en effectieve manier geholpen.
Gratis voorstel op maat?
Bel met onze sales adviseur voor persoonlijk advies.

Irene Driehuis
Sales adviseur
Of laat uw gegevens achter, dan bellen wij u terug.
Waarom kiezen voor Pricon?
Hoge kwaliteit
Onze medewerkers blijven gemiddeld 7,5 jaar in dienst en worden continu getraind.
Ervaring
30 jaar ervaring met bedrijven van alle groottes in vrijwel elke branche.
Klanttevredenheid
Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.
Eerlijke prijs
Pricon biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Uw klantenservice uitbesteden?
Download onze brochure
Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.
Veelgestelde vragen
We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.
De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.
Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.
Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.
U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.
U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.
1: Toets *21*
2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in
Sluit af met een #
4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.
5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.
Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.
Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten.
Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken.
Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.
Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.
Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.
Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.
Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.
Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.
1 kalendermaand.
€ 125,- voor de basisinrichting.
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem direct contact met ons op.