Skip to content

Over ons

Pricon is inmiddels al 30 jaar een van de grootste spelers binnen de Nederlandse klantenservicebranche. Sinds onze oprichting in 1992 groeien we gestaag en helpen wij bedrijven succesvol te zijn in klantcontact, klantbeheer en bereikbaarheid. Wij begrijpen hoeveel invloed positief klantcontact heeft op de klanttevredenheid, beleving en loyaliteit.

Wij hebben ons niet alleen verdiept in de kunst van klantcontact, maar onze medewerkers ook opgeleid tot de professionele specialisten die zij nu zijn. Ons team ervaart een lage doorloop, wat betekent dat onze kennis niet verloren gaat en wij langere tijd met een team van vaste medewerkers werken. Onze specialisten voelen niet alleen de behoeften van uw klanten aan, maar bieden hen de juiste oplossingen aan, terwijl zij de unieke, authentieke merkbeleving creëren die u voor uw klanten wenst. 

Onze missie als verlengstuk van uw organisatie is uw bereikbaarheid te vergroten met verschillende services.

Pricon-website-10

Of u nu opzoek bent naar een receptiedienst, 24/7 klantenservice, overflow-opvang of nog veel meer. Wat het ook mag zijn, wij bieden u:

Met onze 24/7 klantenservice bent u nog nooit zo bereikbaar geweest voor uw klanten. Daarnaast maken onze kennis en onze 30 jaar ervaring binnen de klantenservicebranche ons tot dé klantenservicespecialist in Nederland. Dit doen wij voor een eerlijk tarief, met de juiste prijs-kwaliteitverhouding. De behoeften van onze klanten staan bij ons centraal. Dit wordt niet alleen bewezen door onze hoge klantentevredenheid, maar ook door de vele sterke merken in ons portfolio. 

Waarom Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.

Ontzorgen

Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.

Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies

Of laat uw gegevens achter en we bellen u

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.

“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten. 

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst