Skip to content

Nieuws

Al het nieuws binnen en rondom Pricon delen wij graag met u.

Klantenservice is een vorm van marketing

Veel bedrijven stoppen relatief veel tijd en geld in marketing, maar een slechte klantenservice kan hetgeen wat je met marketing hebt opgebouwd snel weer afbreken. ...
Lees verder

De kracht van vast personeel

Klantenservice is niet alleen het vriendelijk te woord staan van klanten. Het gaat er vooral om dat bellers doelgericht geholpen worden. Ervaring is een heel ...
Lees verder
Actief luisteren

Actief luisteren

Mensen luisteren naar elkaar, maar veel mensen horen lang niet altijd wat er precies gezegd wordt. Dit kan komen doordat mensen al van te voren ...
Lees verder

Stemgebruik aan de telefoon

De werknemers van Pricon hebben hun stem nodig om hun werk te doen. Adem, stembanden en een klankkast zijn nodig om een stemgeluid te produceren. ...
Lees verder

De reden waarom je eigen stem altijd anders klinkt

Je hoort je eigen stem altijd als je praat en dat vinden de meeste mensen wel oké klinken. Maar wanneer wij een filmpje of spraakmemo ...
Lees verder

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem direct contact met ons op.

Stel uw vraag over onze diensten