Skip to content

Nieuws

Al het nieuws binnen en rondom Pricon delen wij graag met u.

Klantenservice uitbesteden vs. zelf doen? Wat is de beste keuze?

Moet u uw klantenservice uitbesteden of zelf doen? Lees hier de afwegingen om de beste keuze voor uw bedrijf te maken.
Lees verder

Hoe een goede klantenservice bijdraagt aan uw klantbeleving

Wilt u uw klantbeleving verbeteren? Begin bij uw klantenservice. Lees hier hoe u dit het beste aan kunt pakken.
Lees verder

Onderzoek 2024: e-mailgedragslijn bij gemeenten

In dit onderzoek is door Pricon onderzocht of Nederlandse gemeenten per e-mail goed bereikbaar zijn. Als uitgangspunt is gekeken naar de e-mailgedragslijn voor overheden.     
Lees verder

Onderzoek 2023: e-mailgedragslijn bij gemeenten

In dit onderzoek is door Pricon onderzocht of Nederlandse gemeenten per e-mail goed bereikbaar zijn. Als uitgangspunt is gekeken naar de e-mailgedragslijn voor overheden.     
Lees verder

TLC Advocaten

Wij hebben ervoor gekozen om de klantenservice uit te besteden, omdat goed bereikbaar zijn van groot belang is voor een advocatenkantoor. Cliënten en derden willen ...
Lees verder

Bouwgroep Dijkstra Draisma

In 2015 zijn de onderhouds-afdelingen van onze beide vestigingen samengevoegd en toen hebben wij besloten om een extra service aan te bieden buiten de werktijden ...
Lees verder

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst