Nieuws
Al het nieuws binnen en rondom Pricon delen wij graag met u.
Klantenservice uitbesteden vs. zelf doen? Wat is de beste keuze?
Moet u uw klantenservice uitbesteden of zelf doen? Lees hier de afwegingen om de beste keuze voor uw bedrijf te maken.
Lees verder Hoe een goede klantenservice bijdraagt aan uw klantbeleving
Wilt u uw klantbeleving verbeteren? Begin bij uw klantenservice. Lees hier hoe u dit het beste aan kunt pakken.
Lees verder Onderzoek 2024: e-mailgedragslijn bij gemeenten
In dit onderzoek is door Pricon onderzocht of Nederlandse gemeenten per e-mail goed bereikbaar zijn. Als uitgangspunt is gekeken naar de e-mailgedragslijn voor overheden.
Lees verder Onderzoek 2023: e-mailgedragslijn bij gemeenten
In dit onderzoek is door Pricon onderzocht of Nederlandse gemeenten per e-mail goed bereikbaar zijn. Als uitgangspunt is gekeken naar de e-mailgedragslijn voor overheden.
Lees verder TLC Advocaten
Wij hebben ervoor gekozen om de klantenservice uit te besteden, omdat goed bereikbaar zijn van groot belang is voor een advocatenkantoor. Cliënten en derden willen ...
Lees verder Bouwgroep Dijkstra Draisma
In 2015 zijn de onderhouds-afdelingen van onze beide vestigingen samengevoegd en toen hebben wij besloten om een extra service aan te bieden buiten de werktijden ...
Lees verder Aanbevolen nieuwsartikelen
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.