Klantenservice uitbesteden
Als eigenaar van uw onderneming bent u de baas, maar als het om klantenservice gaat, is de klant koning. Klanten verwachten steeds meer van de ondernemingen waar zij producten van kopen en diensten van vragen. Denk aan meer klantenservice, meer bereikbaarheid en meer hulp. Klantenservice is nog nooit zo belangrijk geweest als nu. Klanten verdienen uw tijd, maar er zijn genoeg andere zaken waarmee u zich bezig moet houden. Het uitbesteden van uw klantenservice aan Pricon is de oplossing voor dit probleem.
Ambassadeur van uw onderneming
Wij kunnen ervoor zorgen dat uw klanten u altijd kunnen bereiken als dat nodig is. Onze specialisten kunnen namelijk ieder moment van de dag voor uw klanten klaar staan. Of uw klanten nu dringende vragen hebben om 3 uur nachts, tijdens de eerste EK-wedstrijd van Nederland of tijdens de feestdagen. Wij garanderen snelle hulp en dit doen wij op de door u gewenste manier.
Aan de hand van uw script worden onze specialisten opgeleid tot waardige ambassadeurs van uw onderneming. De telefoon wordt opgenomen in uw stijl, e-mails worden zorgvuldig beantwoord en klanten worden geholpen zonder dat zij hoeven te wachten. Zo maakt u van uw tevreden klanten blije klanten.
Snel inkomende vragen via e-mail en telefoon afhandelen? Uw klantenservice uitbesteden zorgt ervoor dat er altijd iemand klaarstaat voor uw klanten.
Mis nooit meer een telefoontje met onze telefoonservice. Uw klantenservice en uw telefoonservice kunt u met een gerust hart aan Pricon uitbesteden.
Bereikbaarheid van de klantenservice is van groot belang, vooral als het gaat om spoedzaken en storingen binnen en buiten kantoortijden. Besteed uw klantenservice en storingsmeldingen aan Pricon uit.
Onze e-mailopvangservice zorgt ervoor dat u altijd klaar staat voor uw klant. 24/7 en 365 dagen per jaar. Onze klantenservice is altijd online voor uw klant!
Onze piketservice zorgt ervoor dat u als advocaat nooit meer een opdracht van de piketcentrale hoeft te missen. Ontvang uw dossiers door middel van onze piketservice.
Gratis whitepaper
Tips voor het opzetten van een kwalitatief sterke klantenservice
- Veelvoorkomende valkuilen en hoe je ze voorkomt
- Aan de hand van twee echte cases
- Wat spreek je af met medewerkers én leveranciers
- Hoe maak je overzichtelijke protocollen
Waarom uw klantenservice uitbesteden?
24/7 bereikbaar
Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.
Een ervaren team
Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.
Kostenbesparing door efficiëntie
U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.
Ontzorgen
Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.
Altijd persoonlijk contact
Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.
Consistentie
Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.
Gratis voorstel op maat?
Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies
Irene Driehuis
Of laat uw gegevens achter en we bellen u
Waarom Pricon?
Hoge kwaliteit
Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.
Ervaring
30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.
Klanttevredenheid
Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.
Eerlijke prijs
Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!
Veelgestelde vragen
We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.
De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.
Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.
Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.
U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.
U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.
1: Toets *21*
2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in
Sluit af met een #
4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.
5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.
Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.
Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten.
Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken.
Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.
Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.
Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.
Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.
Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.
Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.
1 kalendermaand.
€ 125,- voor de basisinrichting.
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.