Inbound callcenter
Pricon is al 30 jaar actief als full-service callcenter en is gespecialiseerd in inbound telefoonverkeer. Bij Pricon begrijpen wij het belang van klantenservice en staan wij dagelijks klaar om uw klanten de beste service op maat te verlenen. Dit doen wij door onze medewerkers op te leiden tot ambassadeurs van uw organisatie.
Callcenter uitbesteden
Pricon is gespecialiseerd in inkomend telefoon- en mailverkeer, wat ons tot een inbound callcenter maakt. Met al bijna 30 jaar ervaring in de callcenter branche, heeft Pricon de formule voor tevreden klanten ontdekt. Klantenservice en klantvriendelijk gaan hand in hand en zijn vanzelfsprekend in alles wat Pricon doet. Niet alleen naar uw klanten toe, maar ook naar u! Pricon streeft naar langdurige en intensieve samenwerking om zo meer klanten op de juiste manier te kunnen helpen. U kunt met vertrouwen uw diensten aan ons callcenter uitbesteden.
Voorkom boze of geïrriteerde klanten, bescherm uw (online) reputatie en behoudt de tevredenheid over uw service. Het uitbesteden van uw E-mail opvang is de manier om deze doelen te bereiken. Onze E-mail opvang service zorgt ervoor dat uw mails niet dagenlang onbeantwoord blijven en dat geheel in de stijl van uw onderneming. Het uitbesteden van uw E-mail opvang bespaart u daarnaast ook een hoop tijd en voorkomt dat u extra medewerkers hoeft aan te nemen voor het beantwoorden van E-mails. Daarnaast hecht Pricon veel waarde aan de privacy van u en van uw klanten. Daarom werken wij geheel AVG-proof.
- Klantenservice uitbesteden
- Receptie uitbesteden
- 24/7 storingsdienst uitbesteden
- E-mail opvang
- Antwoordservice uitbesteden
- Telefoonservice uitbesteden
- Callcenter werkzaamheden uitbesteden
- Webcare en klantenservice via social media uitbesteden
- Piketservice
- Onze service scoort een 8,4
Callcenter Emmen
Pricon is een facilitair 24/7 klantcontactcenter met twee callcenter locaties. Een van onze inbound callcenters is gevestigd in Emmen. Pricons callcenter in Emmen biedt passende oplossingen voor professioneel inbound klantcontact in uiteenlopende branches. Geen onderneming is hetzelfde, daarom passen wij ons geheel aan aan uw behoeften. Pricons callcenter in Emmen kan u verder helpen en is uw betrouwbare partner met jarenlange ervaring en kennis.
Callcenter Capelle aan den IJssel
Pricons tweede callcenter bevindt zich in Capelle aan den IJssel, vlakbij Rotterdam. Dit callcenter in Capelle aan den IJsel is inmiddels 28 jaar actief als 24/7 callcenter. Al uw klantenservice diensten kunt u aan onze callcenters uitbesteden. Onze ervaring en kennis zorgen voor optimale klantenservice aan de hand van uw script en in de taal van uw onderneming.
Gebruik maken van ons callcenter in Emmen & Capelle aan den IJssel?
Wilt u gebruik maken van onze dienstverlening? Dat is al mogelijk vanaf €25,- per maand. Wilt u meer weten over de mogelijkheden en kosten? Schroom niet en neem vrijblijvend contact op met onze sales adviseur en vraag vrijblijvend naar een kostenberekening.
Wat kost de 24/7 storingsdienst van Pricon?
Onze dienstverlening is al vanaf € 25,- per maand voor u beschikbaar. Bent u benieuwd naar de kostenberekening voor uw onderneming? Dit berekenen wij graag voor u!
Gratis whitepaper
Tips voor het opzetten van een kwalitatief sterke klantenservice
- Veelvoorkomende valkuilen en hoe je ze voorkomt
- Aan de hand van twee echte cases
- Wat spreek je af met medewerkers én leveranciers
- Hoe maak je overzichtelijke protocollen
Waarom uw klantenservice uitbesteden?
24/7 bereikbaar
Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.
Een ervaren team
Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.
Kostenbesparing door efficiëntie
U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.
Ontzorgen
Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.
Altijd persoonlijk contact
Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.
Consistentie
Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.
Gratis voorstel op maat?
Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies
Irene Driehuis
Of laat uw gegevens achter en we bellen u
Waarom Pricon?
Hoge kwaliteit
Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.
Ervaring
30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.
Klanttevredenheid
Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.
Eerlijke prijs
Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!
Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking
“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”
Case: Lefier
Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.
“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”
Deze merken gingen u voor
Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant.
Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.
Deze merken gingen u voor
Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant.
Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.
Uw klantenservice uitbesteden?
Download onze brochure
Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.
Veelgestelde vragen
We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.
De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.
Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.
Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.
U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.
U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.
1: Toets *21*
2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in
Sluit af met een #
4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.
5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.
Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.
Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten.
Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken.
Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.
Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.
Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.
Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.
Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.
Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.
1 kalendermaand.
€ 125,- voor de basisinrichting.
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.