Pricon, het callcenter uit Rotterdam!
De callcenter specialist uit Rotterdam
Vanuit ons callcenter in Capelle aan den IJssel ondersteunen wij organisaties uit de regio Rotterdam en de rest van het hele land. Onze klanten zijn actief in diverse branches. Wij zijn gespecialiseerd in binnenkomend telefoon- en emailverkeer (inbound callcenter) en leveren professionele callcenter diensten zoals:
- Uitbesteden van uw klantenservice.
- Ondersteuning van uw eigen callcenter.
- Backup voor uw receptie.
- 24/7 storingslijnen.
- Beantwoorden van e-mails.
- Opvolgen van marketingacties.
- Webcare en klantenservice via social media.
- Onze service scoort een 8,4
Pricon, het callcenter met Rotterdamse mentaliteit
Waarom Pricon Rotterdam als callcenter partner?
Pricon is volledig gespecialiseerd in ondersteuning op inkomend telefoon- en e-mailverkeer. Onze medewerkers worden opgeleid tot ware ambassadeurs van uw organisatie. Wij begrijpen het belang van klantenservice en wij staan dagelijks voor u klaar om uw klanten de beste service te leveren. Wij geloven in langdurige partnerships en een intensieve samenwerking met onze opdrachtgevers. Samen bereiken we meer, samen zorgen we voor een klantcontactcentrum van wereldklasse!
- Ervaring sinds 1992.
- Betrokken en professionele callcenter medewerkers.
- Rotterdamse mentaliteit.
- Opvang van telefonie, email en webcare.
- 24/7 365 dagen per jaar voor u aan het werk!
- Verlengstuk van uw organisatie.
- Aantrekkelijke tarieven. Vraag hier meer informatie op.
- U bepaalt wanneer u van ons gebruik wilt maken.
Waarom Pricon Rotterdam als callcenter partner?
Wij leveren klantenservice zoals u het wilt, volgens uw script en in uw taal. Daarvoor rekenen wij een aantrekkelijk prijs per gesprek. Wil u weten wat wij voor u kunnen betekenen en wat dat kost? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag meer over onze aanpak!
Gratis whitepaper
Tips voor het opzetten van een kwalitatief sterke klantenservice
- Veelvoorkomende valkuilen en hoe je ze voorkomt
- Aan de hand van twee echte cases
- Wat spreek je af met medewerkers én leveranciers
- Hoe maak je overzichtelijke protocollen
Waarom uw klantenservice uitbesteden?
24/7 bereikbaar
Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.
Een ervaren team
Wij werken met een ervaren team, waardoor u profiteert van jarenlange ervaring.
Kostenbesparing door efficiëntie
U betaalt alleen voor de minuten die wij aan het helpen van uw klanten besteden.
Ontzorgen
Door het uitbesteden heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken waar u het verschil kunt maken.
Altijd persoonlijk contact
Persoonlijke telefoonaanname wanneer uw klanten daar behoefte aan hebben.
Consistentie
Uw klanten worden voortaan altijd consistent op dezelfde effectieve manier geholpen.
Uw behoeften staan centraal. Waar mogen wij u mee helpen?
24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar beschikbaar. Alles volledig op maat.
Bereikbaarheid bij spoed, binnen en buiten kantoortijden met onze 24/7 storingsdienst.
Behoeften achterhalen, herkennen van spoedzaken en doorverbinden. Wij zijn uw receptionist en antwoordservice buitenshuis.
Gratis voorstel op maat?
Bel met onze sales adviseur voor een persoonlijk advies
Irene Driehuis
Of laat uw gegevens achter en we bellen u
Waarom Pricon?
Hoge kwaliteit
Onze medewerkers werken gemiddeld 7,5 jaar bij ons en worden constant getraind.
Ervaring
30 jaar ervaring met de grootste en kleinste bedrijven van vrijwel alle branches.
Klanttevredenheid
Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.
Eerlijke prijs
Pricon biedt een top prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!
Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking
“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”
Case: Lefier
Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.
“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”
Deze merken gingen u voor
Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant.
Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.
Deze merken gingen u voor
Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant.
Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.
Uw klantenservice uitbesteden?
Download onze brochure
Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.
Veelgestelde vragen
We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.
De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.
Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.
Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.
U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.
U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.
1: Toets *21*
2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in
Sluit af met een #
4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.
5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.
Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.
Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten.
Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken.
Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.
Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.
Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.
Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.
Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.
Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.
1 kalendermaand.
€ 125,- voor de basisinrichting.
Heeft u een vraag?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.