In 2015 zijn de onderhouds-afdelingen van onze beide vestigingen samengevoegd en toen hebben wij besloten om een extra service aan te bieden buiten de werktijden om. Toen hebben wij voor Pricon gekozen vanwege de goede referenties vooraf en kwaliteit van afhandelen met onze klanten. Pricon zorgt voor het aannemen en doorzetten van de telefonische storingsmeldingen buiten werktijd en zon/feestdagen met betrekking tot onze 24 uursservice.
De samenwerking met Pricon heeft geresulteerd in een procesoptimalisatie voor ons bedrijf en heeft ons contracten opgeleverd waarbij deze service als voorwaarde wordt gesteld. Het ontzorgen van onze klanten zodat deze 24/7 geholpen kunnen worden, is voor ons het meest waardevolle aspect van de dienst. We hebben veel verzorgingshuizen in beheer waarbij ouderen kunnen bellen bij storingen aan CV of elektra, het is belangrijk dat we hier 24/7 adequaat op kunnen reageren.
Pricon is een gerenommeerd bedrijf met goed opgeleid en gemotiveerd personeel die ik zeker kan aanbevelen bij relaties.
Harmen Stremler – Service coördinator