Veel bedrijven stoppen relatief veel tijd en geld in marketing, maar een slechte klantenservice kan hetgeen wat je met marketing hebt opgebouwd snel weer afbreken. Een goede klantenservice is dus heel belangrijk.
Wanneer klanten een slechte klantenservice ervaren, dan zullen ze dat niet snel vergeten. Aan de andere kant is het ook zo dat wanneer een klant ervaart dat een bedrijf net een stapje verder gaat of de service een persoonlijke touch geeft, dit ook lang zal bij blijven. Pricon probeert altijd een verlengstuk van haar klanten te zijn. Dit is eigenlijk ook een vorm van marketing. Want indirect levert een goede klantenservice klanten op, omdat een goede klantenservice voor positieve mond-op-mond reclame zorgt. Daarnaast wordt hiermee de kans vergroot dat bestaande klanten klant blijven.
Over het algemeen wordt gezegd dat een bestaande klant vast houden 5 tot 7 maal effectiever is dan een nieuwe klant te werven. De klantenservice is een belangrijke factor om bestaande klanten te houden. Pricon streeft ernaar om de klantenservice van haar klanten zo uit te voeren dat haar klanten zo veel mogelijk van hun eigen klanten behoud. Dit zal op lange termijn een groot positief effect hebben. Het doel van Pricon is om echt uit te blinken in klantenservice.
Bij het uitbesteden van uw klantenservice gaat het vooral om vertrouwen. De kwaliteit van de klantenservice kan positieve, maar ook negatieve effecten hebben op het bedrijf. Dit realiseert Pricon als geen ander en daarom focussen wij ons elke dag weer op de kwaliteit van alle gesprekken: Uw klantenservice uitbesteden