Skip to content

Zorgsector

Soms valt een telefoontje van een patiënt samen met de zorg voor een andere patiënt. Beide verdienen uw tijd en aandacht. Wij helpen graag de patiënt aan de telefoon, zodat u verder kunt met de patiënt voor u.

24/7 bereikbaarheid in de zorg

In de zorgsector, waar kwaliteit centraal staat, kan een probleem in de klantenservice de ervaring van zowel patiënten als zorgverleners beïnvloeden. Door de groeiende vraag naar zorgdiensten en de complexiteit van medische kwesties ervaren veel zorginstellingen knelpunten in hun klantenservice. Veelvoorkomende frustraties in de zorgsector rondom klantcontact zijn:

  • Onvoldoende bereikbaarheid leidt tot frustratie bij patiënten en zorgverleners en veroorzaakt vertragingen in de zorgverlening.
  • Gebrek aan persoonlijke communicatie schaadt het vertrouwen en vermindert de tevredenheid van patiënten.
  • Complexiteit bij het plannen van afspraken zorgt voor verwarring en inefficiëntie.
  • Trage probleemoplossing verlaagt de patiënttevredenheid en belemmert een gevoel van urgentie in medische situaties.
Video afspelen
focus

Voorkom ontevreden patiënten

Stelt u zich eens voor dat patiënten moeite hebben om snel toegang te krijgen tot belangrijke informatie, terwijl zorgverleners gefrustreerd raken door inefficiënties in het communicatieproces. Een slechte klantenservice vermindert niet alleen de tevredenheid van patiënten, maar kan ook de kwaliteit van de zorg in gevaar brengen. Hoe kunt u de zorg naadloos laten verlopen als uw klantenservice niet optimaal functioneert?

Het is tijd om deze uitdagingen aan te pakken en de zorgervaring voor iedereen soepel en probleemloos te maken. Pricon begrijpt de specifieke behoeften van zorginstellingen en biedt op maat gemaakte oplossingen om uw klantenservice vlekkeloos te laten verlopen. Dankzij onze 24/7 bereikbaarheid blijft geen enkele zorgvraag onbeantwoord.

Of het nu gaat om het afhandelen van serviceverzoeken, het oplossen van problemen met behandelingen of het verstrekken van informatie over medische diensten – wij staan paraat om snel en accuraat te reageren. Samen tillen we uw klantenservice naar een hoger niveau en helpen we gemiste kansen en imagoschade te voorkomen.

Hoe gaan wij met uw patiënten om?​

Met Pricon als uw klantenservicepartner mist u nooit meer belangrijke gesprekken, worden spoedzaken gefilterd en bent u altijd 24/7 bereikbaar voor uw patiënten. Onze specialisten zijn niet alleen empathisch, maar hebben ook jarenlange ervaring in klantcontact binnen de zorgsector. Na een gesprek met een van onze specialisten voelen uw patiënten zich gehoord, begrepen en geholpen.

Heeft u geen behoefte aan een 24/7-service, maar wilt u wel ondersteuning bij piekmomenten? Onze overflowservice zorgt ervoor dat telefoongesprekken automatisch worden doorgeschakeld naar Pricon, waar onze specialisten direct voor u aan het werk gaan.

Dankzij ons op maat gemaakte antwoordscript merken patiënten geen verschil tussen Pricon en uw eigen team. Dit unieke kenmerk maakt ons tot een naadloze verlenging van uw organisatie, zodat u altijd kunt rekenen op professionele klantenservice.

JOS1
jomgen-bril

Neem contact met ons op

Dus wilt u er altijd zeker van zijn dat uw patiënten op professionele wijze worden geholpen? Neem dan contact op met onze sales adviseur. Samen kijken we welk pakket het beste bij uw zorginstelling past!

Gratis whitepaper

Tips voor het opzetten van een kwalitatief goede klantenservice

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

24/7 bereikbaar

Bereikbaarheid is alles in de huidige 24/7 maatschappij.

Een ervaren team

Ons ervaren team zorgt ervoor dat u profiteert van jarenlange expertise.

Kostenbesparing door efficiëntie

U betaalt alleen voor de minuten die daadwerkelijk aan uw klanten worden besteed.

Ontzorgen

Door uitbesteding heeft u meer tijd en aandacht voor de zaken die ertoe doen.

Altijd persoonlijk contact

Persoonlijke telefoonaanneming op momenten dat uw klanten daar behoefte aan hebben.

Consistentie

Uw klanten worden voortaan op een consistente en effectieve manier geholpen.

Uw behoeften staan centraal. Waarmee mogen wij u helpen?

Gratis voorstel op maat?

Bel met onze sales adviseur voor persoonlijk advies.

Of laat uw gegevens achter, dan bellen wij u terug.

Waarom kiezen voor Pricon?

Hoge kwaliteit

Onze medewerkers blijven gemiddeld 7,5 jaar in dienst en worden continu getraind.

Ervaring

30 jaar ervaring met bedrijven van alle groottes in vrijwel elke branche.

Klanttevredenheid

Uw behoeften staan bij ons centraal. Wij hebben een hoge klanttevredenheid, waar wij trots op zijn.

Eerlijke prijs

Pricon biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Al vanaf € 25,- start u bij ons!

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

“Pricon staat voor professionele dienstverlening, denkt mee en komt gemaakte afspraken na.”

Case: Lefier

Lefier kan door de samenwerking met Pricon de bereikbaarheid buiten kantoortijden borgen en de huurders 24/7 een goede service bieden.

“De dienstverlening is afgestemd op de onze wensen en we kunnen snel schakelen in de dienstverlening door de korte lijnen met Pricon.”

Deze bedrijven gingen u voor

Pricon verzorgt het klantcontact voor veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script sluiten aan bij de merkwaarde en worden effectief overgebracht naar de klant.

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Pricon is verantwoordelijk voor het klantcontact van veel ondernemingen in Nederland. Het taalgebruik en het bijbehorende script worden in lijn met de merkwaarde overgebracht naar de klant. 

Ons gevarieerde portfolio zorgt niet alleen voor kennis binnen uw branche, maar ook voor de juiste aanpak op de lange termijn. Wij helpen u en uw klant graag verder.

 

Uw klantenservice uitbesteden?

Download onze brochure

Lees op uw gemak welke oplossing bij uw onderneming past.

Veelgestelde vragen

We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat u nodig heeft. Op basis daarvan geven wij u advies over de beste oplossing. Neemt u even contact met ons op waarna we u snel een indicatie kunnen geven. In het algemeen is de reactie van onze potentiële klanten dat het meevalt qua prijs. Bovendien berekenen we in tegenstelling tot vele anderen alleen kosten die gerelateerd zijn aan de duur van het gesprek. Een transparante methode.

De telefoon wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam eventueel aangevuld met de naam van de medewerker, afhankelijk van uw wensen. De medewerker weet exact wat die wens is omdat die bij de aanname van een gesprek op het scherm wordt geprojecteerd. Hoewel onze medewerker een met u afgestemde procedure moet doorlopen, zal het nooit een “leesoefening” zijn, maar altijd een natuurlijk gesprek. Onze medewerkers zijn getraind om ook lastige gesprekken op een rustige professionele wijze af te handelen.

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan een applicatie met alle klantgegevens. De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens inclusief aanneemzin.

Wij werken voor tal van haar klanten op de klantspecifieke systemen, waardoor zowel onze klanten als medewerkers werken met up-to-date informatie. Of dit ook in uw situatie kan, bekijken we klantspecifiek. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

U kunt op ieder gewenst moment uw instructies wijzigen. Dit kan een eenmalige instructie zijn, maar ook permanente. Bij voorkeur kunt u dit doorgeven per mail via een speciaal voor klanten ingesteld mailadres. Dit mailadres wordt 24/7 “bewaakt” om aanpassingen gelijk door te kunnen voeren.

U kunt gesprekken in het Nederlands, Duits en Engels laten opvangen.

1: Toets *21*

2: Toets nu het doorschakelnummer van Pricon in

Sluit af met een #

4: Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw gesprekken worden nu doorgezet naar Pricon.

5: Desgewenst kunt u een controle uitoefenen door met uw eigen telefoon uw eigen nummer te bellen. Als het goed is, komt u dan bij Pricon uit.

Met #21# zet u de doorschakeling weer uit.

Als u voor Pricon kiest, dan zullen wij samen het script gaan maken dat gebruikt zal worden om u klanten te woord te staan. Dit is een heel belangrijke stap, want tijdens het maken van het script komen uw jarenlange ervaring en kennis met eigen klanten en de jarenlange ervaring van ons met het uitbesteden van klantenservice samen. Een goed script bij een bedrijf waarin u in vertrouwen heeft, zal resulteren in tevreden klanten. 

Na elk gesprek wordt een notitie gemaakt. Hierin wordt alle informatie gezet die u van ons over de gesprekken wenst, zoals de naam van de beller, waarover de klant belde, wat de gewenste vervolgstap is, etc. Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Jullie leveren maandelijks een Excel-bestand/online-bestand aan met jullie rooster. Ons zelf ontworpen systeem geeft aan de hand van deze informatie automatisch aan naar wie moet worden doorverbonden. Hierdoor wordt altijd de juiste persoon bereikt (en worden fouten voorkomen). Vinden er wijzigingen in het rooster plaats, dan kan dit altijd worden aangepast. Als het geen haast heeft, kan dit via callin@pricon.nl en bij spoed kunt u altijd met ons bellen. Het telefoonnummer hiervoor is 085-7733377 en staat net als het mailadres 24/7 onder bewaking.

Uiteraard! Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen in diezelfde agenda afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.

Wij zijn op elk moment van elke dag van het jaar bereikbaar via ons algemene nummer: 085-7733377. Dan zal u eerst een van onze klantenservicemedewerkers aan de lijn krijgen, die u zal doorverbinden met de medewerker die u het beste kan helpen. Dan ervaart u zelf hoe uw klanten u straks 24/7 kunnen bereiken.

Dat zijn performance cijfers. Wij streven ernaar 80% van alle aangeboden calls binnen 30 seconden aan te nemen.

Zodra alle documentatie rond is, binnen 2 weken.

Nee, afhankelijk van het niveau en ervaring van de medewerker wordt deze beschikbaar gemaakt voor bepaalde lijnen.

1 kalendermaand.

€ 125,- voor de basisinrichting.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem direct contact met ons op.

Stel uw vraag over onze diensten

Uw whitepaper komt er zo aan

Waar kunnen we het whitepaper naartoe sturen?